5. 8. 2015

Plány na víkend

Co dělat
jít si zaběhat

Kam
do přírody

Kolik
kolik to půjde, ale čím víc tím líp. Kamarádi běhají o víkendu za 24 hodin od 150 do 220 km. Tak kolik zvládnu já?

Zrodil se plán
Dvě děti jsou na táboře, milující žena a třetí dítě je v Nejdku. Fajn poběžím do Nejdku. No jo, ale odkud, z Prahy to není žádná krásná trasa, respektive hned mne napadá lepší. Co takhle běžet po hřebenu Krušných hor, nejlepší je přece běžet od někud - někam. No ni? Tak hned klikám do mapy.cz a rázem vznikají varianty
Chomutov - Nejdek 77km
Most - Nejdek 108km
Teplice - Nejdek 133km
Ústí nad Labem - Nejdek 154km
Děčín - Nejdek 174km

Vítězí varianta z Ústí, protože je to skoro celý hřeben Krušných hor. Kamarádi podobné štreky dávají za  24hodin, já si mohu dovolit ten luxus a mám na to téměř kolik času chci. Respektive ve 13. hodin v neděli jede autobus z Nejdku zpět. Tak ten bych měl stihnout.


Hřeben Krušných hor

Přípravy
- mapy, a GPX trasa v mobilu
- časový rozpis, ten bude asi na nic, stejně poběžím jinak rychle, ale alespoň řádově vím kde mne zastihne tma
- orientačně jsem si zjistil, kde bude příležitost se občerstvovat. Na začátku trasy je to relativně OK,  tzn. do 66.km je možnost min každých 10km, ale zrovna mezi 66 a 120.km jsou jen tři místa a díky tomu, že bude noc, tak se to redukuje na dvě pumpy, Schell (Hora sv. Šebestiána) a OMV (Boží dar).  Naštěstí je to krásně rozložené vždy po 30 km. Takže to nesmím podcenit, beru nůši s proviantem.
- počasí, má být 35° C, beru ledničku, ať se mám kde chladit
- nastudoval jsem pověst o Rudovřesovi, který střeží Erzgebirge, tak uvidíme ...

Tak teď to stačí jen uběhnout, držte mi palce


Žádné komentáře:

Okomentovat